مقاله مقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی (زن و مرد) بر دختران ورزشکار در اکتساب، یادداری و انتقال در یک مهارت حرکتی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی (زن و مرد) بر دختران ورزشکار در اکتساب، یادداری و انتقال در یک مهارت حرکتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی (زن و مرد) بر دختران ورزشکار در اکتساب، یادداری و انتقال در یک مهارت حرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی (زن و مرد) بر دختران ورزشکار در اکتساب، یادداری و انتقال در یک مهارت حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی (زن و مرد) بر دختران ورزشکار در اکتساب، یادداری و انتقال در یک مهارت حرکتی :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

هدف تحقیق حاضر بررسیومقایسه اثر بازخورد جنسیت مربی )زن و مرد( در اکتساب، یادداری و انتقال سرویس بلند بدمینتون می باشد. برای دستیابی به این هدف تعداد ۷۵ آزمودنی به صورت تصادفی سازی بلوکی در دو گروه بازخورد مربی مرد به دختران ورزشکار و بازخورد مربی زن به آزمودنی های دختر تقسیم شده اند . آزمودنی های هر دو گروه در مرحله اکتساب طی ۱۱ روز و هر روز ۰ بلوک ۱۵ تایی که شامل ۰۵ سرویس می شود را اجراکردند. که آزمودنی ها بر اساس اجرا از مربی در مورد عملکرد اجرا بازخورد دریافت می کردند که در پایان هر جلسه آزمودنی ها یک بلوک ۱۵ تایی را به عنوان آزمون عملکرد اجرا می کردند و برای آنها به عنوان آزمون عملکرد آن روز ثبت می گردید. آزمون یادداری بعد از ۳۱ ساعت از آزمون اکتساب انجام و آزمون انتقال با ۰/۵ متر در جابجایی آزمودنی ها به سمت عقب زمین اجرا گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونها اندازه گیری های مکرر و آزمون تعقیبی LSD در سطح استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد در شرایط بازخورد مربی مرد و زن به آزمودنی های دختر در هر سه مرحله اکتساب، یادداری و انتقال پیشرفت نشان داده شده است ودر مقایسه دو گروه، گروه بازخورد مربی مرد در مرحله اکتساب پیشرفت بیشتری را نشان داد اما در مراحل دیگراختلافی در دو گروه قابل مشاهده نبود. احتمالا در گروه بازخورد مربی مرد در مرحله اکتساب به دلیل انگیزشی که در آزمودنی ها و اعتمادی که آزمودنی ها به مربی مرد کرده اند باعث پیشرفت شده باشد اما این روند در مراحلدیگر تاثیر گذار نبوده است وبین دو گروه در مراحل یادداری و انتقال اختلاف معنا داری مشاهده نگردید ومی توان احتمالا نتیجه گرفت که تاثیر این انگیزه به صورت موقتی بوده است و فقط در زمان حضور مربی تاثیر گذار بوده است. این تحقیق نشان داد که اثر بازخورد مربی مرد فقط در زمان حضور مربی و در هنگام ارائهبازخورد به آزمودنی تاثیر گذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.