مقاله تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
درس فیزیک در دنباله درس علوم دوره راهنمایی از جمله دروس مهمی است که به طور عینی بر رویدادهای محیطی استوار بوده و قابل بررسی علمی است. این ماده درسی موجب تسلط بر وقایع محیطی شده و ارتقای مهارت های استدلالی و تفکر منطقی را به دنبال دارد. مطالعه ی تیمز پیشرفته ۲۰۰۸ با هدف کمک به بهبود آموزش و یادگیری، طراحی و اجرا گردید. ده کشور در این مطالعه شرکت کردند که جمهوری اسلامی ایران یکی از آن ها بود. ارزیابی این درس در دو بعد محتوایی و شناختی صورت گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.