مقاله میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته ۲۰۰۸


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته ۲۰۰۸ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته ۲۰۰۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته ۲۰۰۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته ۲۰۰۸ :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

ریاضی به عنوان یک ماده درسی مهم در دوره ی دبیرستان، موجب ارتقای مهارت های استدلالی و تفکر منطقی در دانش آموزان می شود. مطالعه ی تیمز پیشرفته ۲۰۰۸ با هدف کمک به بهبود آموزش و یادگیری، طراحی و اجرا گردید. ده کشور در این مطالعه شرکت کردند که جمهوری اسلامی ایران یکی از آن ها بود. ارزیابی این درس در دو بعد محتوایی و شناختی صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.