مقاله ارائه چهارچوبی استراتژیک به منظور اندازهگیری سطح رقابتپذیری بنگاه ها بر مبنای مدل پورتر توسط تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای فازی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه چهارچوبی استراتژیک به منظور اندازهگیری سطح رقابتپذیری بنگاه ها بر مبنای مدل پورتر توسط تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای فازی دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چهارچوبی استراتژیک به منظور اندازهگیری سطح رقابتپذیری بنگاه ها بر مبنای مدل پورتر توسط تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چهارچوبی استراتژیک به منظور اندازهگیری سطح رقابتپذیری بنگاه ها بر مبنای مدل پورتر توسط تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چهارچوبی استراتژیک به منظور اندازهگیری سطح رقابتپذیری بنگاه ها بر مبنای مدل پورتر توسط تکنیک فرآیند تحلیل شبکهای فازی :

تعداد صفحات:۲

چکیده:

در این پژوهش مدلی جهت اندازهگیری توان رقابتپذیری در سطح بنگاه ارائه شده است. این مدل بر مبنای مدل رقابتی پورتر و با استفاده از تکنیکهای فرآیند تحلیل شبکه و منطق فازی توسعه داده شده است. نیروهای پنجگانه تهدیدتازهواردان، قدرت چانهزنی خریداران، قدرت چانهزنی تامینکنندهگان، شدت رقابت بین بنگاهها و تهدید کالاهای جایگزین به عنوان نیروهای اصلی رقابتی در نظر گرفته شده و برای هر کدام، تعدادی عامل در نظر گرفته شده است. با استفاده از نظرات کارشناسان صنعت نوشیدنیها و مدیران ارشد یک شرکت تولید نوشابههای گازدار، اهمیت این نیروها و عوامل آنها در صنعت نوشیدنیها مشخص شد. در نهایت، با توجه به وضعیت شرکت مورد بررسی، امتیاز رقابتپذیری آن تعیین گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.