مقاله ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

امروزه، اجرا و توسعه برنامه های کیفی و بادوام یادگیری الکترونیکی، مستلزم ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب به دانشجویان، به عنوان ذینفعان اصلی نظام های یادگیری الکترونیکی است. با توجه به این ضرورت، هدف مقاله حاضر، بررسی کیفیت خدماتپ شتیبانی ارائه شده به دانشجویان در مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران است. این مقاله، چارچوب مفهومیِ جدیدی را برای ارزیابی کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویانِ در نظام یادگیری الکترونیکی ارائه می کند. چارچوب مفهومی پژوهش، کیفیت خدمات آموزشی، کیفیت خدمات اداری، کیفیت خدمات کتابخانه ای، کیفیت خدمات رسانه ای، کیفیت خدمات فنی و کیفیت خدمات مشاوره ای را به عنوان شاخص های اصلی خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظا مهای یادگیری الکترونیکی مورد ارزیابی قرار م یدهد. مقاله با بکارگیری این چارچوب مفهومی، تحلیل مناسبی از وضعیت خدمات پشتیبانی ارائه شده به دانشجویان در مرکز آموزش های الکترونیکی تهران ارائه می کند. شایان ذکر است که مقاله، همچنین حاوی پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در مرکز آموز شهای الکترونیکی دانشگاه تهران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.