مقاله بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های مسیر تونل گذر دره و تحلیل ،مقایسه و طراحی سیستم نگهدارنده اولیه به روشهای تجربی و عددی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های مسیر تونل گذر دره و تحلیل ،مقایسه و طراحی سیستم نگهدارنده اولیه به روشهای تجربی و عددی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های مسیر تونل گذر دره و تحلیل ،مقایسه و طراحی سیستم نگهدارنده اولیه به روشهای تجربی و عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های مسیر تونل گذر دره و تحلیل ،مقایسه و طراحی سیستم نگهدارنده اولیه به روشهای تجربی و عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی زمین شناسی مهندسی توده سنگ های مسیر تونل گذر دره و تحلیل ،مقایسه و طراحی سیستم نگهدارنده اولیه به روشهای تجربی و عددی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

تونل گذر دره با هدف افزایش ایمنی جاده جدید الاحداث مریوان- سنندج در استان آردستان طراحی شده است.مسیر تونل از بین لای ههای شیلها و سیلتستونهای قرمز و تناوبی از شیلهای نازک لایه و آهکهای آرژیلی عبورمی نماید. این منطقه به لحاظ تقسیمات ساختاری- رسوبی در ناحیه سنندج- سیرجان واقع گردیده است آه در اثر آن گسلها و ناپیوستگی های متعددی در توده سنگ های مسیر بوجود آمده و متحمل شکستگ یهای فراوانشده است. به منظور رده بندی مهندسی توده سنگ های دربرگیرنده تونل گذردره از رده بندی ژئومکانیکیRMR)استفاده شده است. تحلیل و بررسی سیستم های نگهدارنده نیازمند شناخت پارامترهای ژئومکانیکی و تغییر شکل پذیری توده سنگ های دربرگیرنده است. به همین منظور پارامترهای بدست آمده از روشRMRبه دلیل نزدیکی به واقعیت جهت تحلیل تجربی و عددی مورد استفاده قرار گرفتند. پس از تعیین نگهدارنده به روش تجربی، به آمک روشهای عددی با بکارگیری نرم افزارPhase2آه بر پایه روش اجزاء محدود استوار می باشد تجزیه و تحلیل تنش هاانجام گرفته و نهایتاَ سیستم نگهدارنده اولیه بهینه تعیین و طراحی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.