مقاله بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه (مطالعه موردی باشگاه سپاهان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه (مطالعه موردی باشگاه سپاهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه (مطالعه موردی باشگاه سپاهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه (مطالعه موردی باشگاه سپاهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه (مطالعه موردی باشگاه سپاهان) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف: هدف اصلی این تحقیق بررسی رعایت اصول اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان و تأثیر روی اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه سپاهان می باشد. روش شناسی تحقیق: پژوهش حاضر مطالعه ای توصیفی است که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی هواداران فوتبال باشگاه سپاهان می باشد. تعداد نمونه این تحقیق ۴۵۰ نفر از هواداران این باشگاه می باشد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن توسط اساتید صاحب نظر در رشته مدیریت و مدیریت ورزشی و همچنین روش تحلیل عاملی اکتشافی مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفته که ضریب بدست آمده ۰/۸۰ می باشد. برای تحلیل داده ها نیز از تکنیک معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است. یافته ها: نتایج تحقیق بیانگر آن است که اخلاق حرفه ای تأثیر مثبت و معناداری بر تعهد و اعتماد هواداران به باشگاه داشته است. همچنین اعتماد هواداران نسبت به باشگاه روی تعهد او نسبت به باشگاه تأثیر مثبت و معناداری داشته است. بحث و نتیجه گیری: اعتماد و تعهد مشتری نسبت به سازمان به اعتقاد بسیاری از محققان به عنوان بنیان های اولیه برای شکل گیری روابط بلند مدت و پایدار میان مشتری و سازمان خواهد بود. لذا با توجه به نتایج تحقیق می توان گفت که اخلاق حرفه ای ورزشکاران و مربیان سهم عمده ای را در شکل گیری اعتماد و تعهد هواداران نسبت به باشگاه خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.