مقاله ارزیابی وضعیت فعالیت های پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مؤلفه های برنامه ریزی استراتژیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی وضعیت فعالیت های پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مؤلفه های برنامه ریزی استراتژیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت فعالیت های پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مؤلفه های برنامه ریزی استراتژیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت فعالیت های پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مؤلفه های برنامه ریزی استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت فعالیت های پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بر اساس مؤلفه های برنامه ریزی استراتژیک :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی میزان به کارگیری مولفه های برنامه ریزی استراتژیک برای فعالیت های پژوهشی و همچنین بررسی تفاوت وضعیت موجود و مطلوب آن در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به روش توصیفی-پیمایشی می باشد. به این منظور برای سنجش مولفه های برنامه ریزی استراتژیک فعالیت های پژوهشی از پرسشنامه محقق ساخته با همین عنوان استفاده شد، که پایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ ۸۴ / بدست آمد.جامعه آماری تحقیق ۵۶۷ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بود، که تعداد ۸۴ نفر از آنها با روشن نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت تحلیل داده ها از آزمون تی وابسته و تی تک متغیره استفاده گردید. یافته های پژوهش حاضر حاکی از آن بود که مولفه های قوت، تهدید، خط مشی، اهداف در وضعیت نامطلوب و مولفه های ماموریت، فرصت، چشم انداز، راهبرد، از لحاظ به کارگیری برنامه ریزی استراتژیک برای فعالیت های پژوهشی در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار دارند. علاوه بر این در مقایسه بین وضعیت موجود و مطلوب به کارگیری مولفه های برنامه ریزی استراتژیک در فعالیت های پژوهشی شکاف معناداری در سطح ۰/۰۵ درصد مشاهده می شود. که این بیانگر این است که تا رسیدن به نقطه مطلوب به کارگیری برنامه ریزی استراتژیک در فعالیت های پژوهشی فاصله وجود دارد دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.