مقاله رتبه بندی چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

توسعه محصولات جدید، چالشی مهم برای مدیران بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های دانش بنیان است. این شرکت ها به دلیل دانش محور بودن، مواجهه با پویایی های رقابتی بازار، تغییر در نیازها و خواسته های مشتریان، باید به چالش های موجود در فرآیند NDP توجه بیشتری نمایند. جامعه آماری این پژوهش شامل: مدیران، کارشناسان و اساتید فعال در شرکت های دانش بنیان می باشند. نمونه آماری با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری با استفاده از فرمول مربوطه ۱۰۰ نفر تخمین زده شد. بعد از بررسی گسترده در ادبیات موضوع، چالش های توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان شناسایی شدند و با استفاده از آزمون معنی داری T، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و چالش های (توسعه مستمر فناوری های جدید، همکاری ضعیف شرکت های صنعتی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، طراحی ضعیف محصول، تخمین نادرست بازار هدف، پیش بینی نادرست تقاضای بازار، درک نامناسب نیازها و خواسته های مشتریان، قیمت گذاری غیرواقعی و نامناسب در بازار، فشار زمانی تحمیلی بر شرکت برای ارایه محصول جدید، وجود رقابت پیچیده و متلاطم در بازارهای داخلی(محلی)، وجود رقابت پیچیده و متلاطم در بازارهای جهانی(فرامحلی)، کوتاه شدن چرخه حیات محصولات، وجود ریسک فنی در پروژه های توسعه محصول، وجود ریسک تجاری در پروژه های توسعه محصول، تحقیقات بازاریابی)تأیید گردید از این میان با استفاده از روش AHP، رتبه بندی صورت گرفت که متغیر تحقیقات بازاریابی به عنوان مهمترین چالش و تخمین نادرست بازار هدف به عنوان کم اهمیت ترین چالش شناخته شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.