مقاله بهینه سازی فرآیندهای کشش قطعه اتوموبیل (قطعه تقویت داخلی درب عقب) بر اساس CAE


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی فرآیندهای کشش قطعه اتوموبیل (قطعه تقویت داخلی درب عقب) بر اساس CAE دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی فرآیندهای کشش قطعه اتوموبیل (قطعه تقویت داخلی درب عقب) بر اساس CAE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی فرآیندهای کشش قطعه اتوموبیل (قطعه تقویت داخلی درب عقب) بر اساس CAE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی فرآیندهای کشش قطعه اتوموبیل (قطعه تقویت داخلی درب عقب) بر اساس CAE :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله ،روش طراحی فرآیند فرمدهی ورق فلزی برای قطعه ای از اتوموبیل به منظور تولید محصول کششی سالم تر اساس CAE ارائه شده است. قابلیت استفاده از روش CAE برای طراحی قالب قطعه ای از اتومبیل با فولاد مقاومت بالا بررسی شده است. روش CAE جهت طراحی بر اساس پارامترهای بهینه فرآیند با بررسی و حذف مشکلات از قبیل پارگی، چروک، برگشت فنری و غیره در خلال طراحی ابزار پرسکاری توسعه داده شده است. مدل قالب اولیه قطعه تقویت داخلی درب عقب توسط واحد طراحی قالب شرکت سایپا فراهم شده است. طراحی فرآیند بهینه بر اساس شرایط اولیه فرآیند بدست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.