مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر آمل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر آمل دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر آمل :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

هدف: تحقیق حاضر به بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی می پردازد. روش شناسی: این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است. نمونه آماری شامل مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرستان آمل (۹۸ نفر مرد و ۷۷ نفر زن) که به پرسشنامه ۳۰ سوالی محقق ساخته، شامل ۶ شاخص وفاداری مشتری، کیفیت پرسنل، کیفیت امکانات و تجهیزات، بهداشت و ایمنی، مدیریت و برنامه ریزی و ویژگی های محیطی پاسخ داده اند. روائی صوری و محتوای پرسشنامه توسط ۱۰ نفر از متخصصین مدیریت ورزشی تأیید و پایانی درونی آن توسط آزمون آلفاکرونباخ ۰۸۹ بدست آمده است. برای تجزیه و تحلیل آماری داده ها با بکارگیری از نرم افزار SPSS(15) از آزمون های KS، یومن ویتنی، تی مستقل و فریدمن استفاده شد. یافته ها: یافته های پژوهش نشان می دهد بین رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی در شاخص های کیفیت پرسنل ( P=0.001)، کیفیت امکانات و تجهیزات ( P=0.001)، بهداشت و ایمنی ( P=0.001) و مدیریت و برنامه ریزی ( P=0.001) تفاوت معنی داری وجود دارد اما این تفاوت در شاخص وفاداری مشتری (P=0.284) و رضایتمندی مشتریان استخرها ( P=0.197) مشاهده نشد. (p>./05) بحث و نتیجه گیری: در تحقیق حاضر تفاوت معنی داری در رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی مشاهده نشد که نشان از رشد و پیشرفت خدمات ارائه شده در استخرهای دولتی در طی سال های اخیر دارد که با افزایش رضایتمندی مشتریان استخرهای دولتی همراه بوده است. به نظر می رسد مدیران استخرهای دولتی با ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین، می توانند افزایش وفاداری و جذب مشتریان را به همراه داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.