مقاله تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ترکیب تمرین مشاهده ای و تصویر سازی بر اکتساب و یادداری سرویس بلند بدمینتون است. روش شناسی: این پژوهش از نوع نیمه تجربی می باشد که ۸۴ نفر دانشجوی کارشناسی دانشگاه رازی کرمانشاه با میانگین سنی (۱/۴۰±۲۰/۴۲) و میانگین نمره توانایی تصویری سازی (۶/۱±۴۸/۶۹)، به صورت داوطلبانه در این پژوهش شرکت کردند. از پرسشنامه توانایی تصویر سازی تجدید نظر شده هال و مارتین (MIQ-R) برای ارزیابی توانایی تصویرسازی و از آزمون سرویس بلند اسکات و فاکس برای ارزیابی عملکرد استفاده شد. شرکت کنندگان در این پژوهش بر اساس نمره پیش آزمون در هفت گروه ۱۲ نفری (۱-تمرین بدنی ۲-تصویر سازی ۳- مشاهده ای ۴- بدنی- مشاهده ای ۵- بدنی- تصویرسازی ۶- مشاهده ای- تصویرسازی ۷- بدنی-مشاهده ای- تصویر سازی)، تقسیم شدند. بعد از جلسه و پس از گذشت ۴۸ ساعت یک آزمون یادداری گرفته شد. یافت ها: نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر نشان داد گروه تمرین بدنی و گروه ترکیبی تمرین بدنی- مشاهده ای- تصویرسازی در آزمون اکتساب و یادداری در عملکرد سرویس بلند مدمینتون به طور معنی داری بهتر از دیگر گروه ها بوده اند (p<0/05). همچنین گروه ترکیبی بدنی- تصویر سازی نسبت به گروه بدنی- مشاهده ای نتایج بهتری در عملکرد سرویس بلند بدمینتون کسب کرد (p<0/05). علاوه بر این نتایج نشان داد که همه گروه ها از پیش آزمون تا مرحله اکتساب و یادداری در عملکرد سرویس بلند بدمینتون پیشرفت معنی داری کردند. نتیجه گیری: بر اسا یافته های این پژوهش نتیجه گرفته می شود که ترکیب مداخله های شناختی همراه با تمرین بدنی منجر به یادگیری بهتر مهارت می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.