مقاله تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی بر مهارت های منتخب فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی بر مهارت های منتخب فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی بر مهارت های منتخب فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی بر مهارت های منتخب فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی بر مهارت های منتخب فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف: هدف از اجرای این تحقیق بررسی تاثیر دو الگوی تدریس تربیت بدنی (سنتی رایج و تربیت ورزشی) بر مهارت های دریبل و دقت شوت فوتبال دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله بود. روش شناسی: روش پژوهش از نوع نیمه تجربی بوده و جامعه آماری آن را کلیه دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ ساله شهرستان طارم تشکیل می دادند. که از این میان ۶۰ نفر به عنوان نمونه آماری از دبیرستان شهید بهشتی شهرستان طارم انتخاب و در دو گروه (کلاس) ۳۰ نفره تحت عنوان گروه سنتی رایج و تربیت ورزشی مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار این پژوهش آزمون های دریبلینگ و دقت شوت فوتبال بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها از روش های توصیفی و نیز آزمون کلموگروف اسمیرنف برای توزیع طبیعی داده ها و آزمون لوین برای همگنی واریانس ها و آزمون t در گروههای وابسته و مستقل استفاده شد. یافته ها: در مقایسه ی بین پیش و پس آزمون مربوط به میانگین رکوردهای دریبل فوتبال در هر دو گروه تفاوت معنی داری وجود داشت(p0/001). همچنین در پیش و پس آزمون مربوط به میانگین کوردهای مهارت دقت شوت فوتبال نیز تفاوت معنی داری در هر دو گروه وجود داشت (p0/01). در مقایسه ی بین دو الگو در میانگین رکوردهای مهارت دریبل و دقت شوت فوتبال تفاوت معنی داری مشاهده نشد. بحث و نتیجه گیری: بر پایه یافته های پژوهش هر دو الگوی تدریس تاثیر مثبت و معنی داری بر هر دو مهارت منتخب فوتبال داشته اند. در مقایسه ی بین دو الگوی تدریس، هر چند تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر مهارت های منتخب فوتبال نسبت به الگوی تدریس سنتی رایج بیشتر بوده اما معنی دار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.