مقاله بررسی الگوی ارتباطی در راستای ارزش آفرینی و تعامل استراتژیک منابع انسانی در شرکت های هلدینگ گروه صنعتی ایران خودرو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوی ارتباطی در راستای ارزش آفرینی و تعامل استراتژیک منابع انسانی در شرکت های هلدینگ گروه صنعتی ایران خودرو دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوی ارتباطی در راستای ارزش آفرینی و تعامل استراتژیک منابع انسانی در شرکت های هلدینگ گروه صنعتی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوی ارتباطی در راستای ارزش آفرینی و تعامل استراتژیک منابع انسانی در شرکت های هلدینگ گروه صنعتی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوی ارتباطی در راستای ارزش آفرینی و تعامل استراتژیک منابع انسانی در شرکت های هلدینگ گروه صنعتی ایران خودرو :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

شرکت مادر یا هلدینگ ، شرکتی است که شماری از شرکت های دیگر را تحت پوشش خود دارد. در واقع شرکت هلدینگ ، ستاد فرماندهی شرکت های تابعه است که شرکت های تحت پوشش را در مسیر ارزش آفرینی و هم افزایی هدایت و رهبری می کند. طراحی و استقرار نظام ارتباطی اثر بخش و تعامل ستاد و شرکت های تابعه در راستای ارزش آفرینی و ایجاد هم افزایی یکی از الزامات مدیریت راهبردی شرکت های هلدینگ است ، چرا که ازاین طریق رهبران سازمان از حسن انجام امور در شرکت های تابعه و حرکت در راستای استراتژی کلی هلدینگ حصول اطمینان می یابند. راهکار های ایجاد هم افزایی از طریق ارزش آفرینی عبارت اند از نفوذ انفرادی ، اتصالی ، خدماتی و توسعه ای و سبک های تعاملی در هلدینگ با شرکت های تابعه در قالب برنامه ریزی استراتژیک ، کنترل استراتژیک و کنترل مالی صورت می پذیرد . منابع انسانی مهم ترین سرمایه دانشی و منبع خلاقیت در سازمان است و افزایش قابلیت ها و شایستگی های آن اثر مستقیمی بر ارزش آفرینی سازمان و در نتیجه ایجاد مزیت رقابتی پایدار خواهد داشت. بنابراین وجود تعاملات استراتژیک مدیریت منابع انسانی در سطح شرکت های هلدینگ در راستای هم گرایی استراتژی های منابع انسانی با استراتژی های سازمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارند. در این مقاله ضمن مرور بر ویژگی های شرکت های هولدینگ و سبک های تعامل استراتژیک آن ها ، الگوی ارتباطی شکل گرفته در گروه صنعتی ایران خودرو در دو سطح افقی و عمودی معرفی می گردد و در ادامه ، ساختار ارتباطی موجود ، با توجه به شیوه های ارزش آفرینی ، مورد بررسی قرار گرفته و راهکار های توسعه و استقرار الگوی ارتباطی مناسب پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.