مقاله برند سازی و نقش آن در سود آوری شرکت های هلدینگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برند سازی و نقش آن در سود آوری شرکت های هلدینگ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برند سازی و نقش آن در سود آوری شرکت های هلدینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برند سازی و نقش آن در سود آوری شرکت های هلدینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برند سازی و نقش آن در سود آوری شرکت های هلدینگ :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
محصولات برند و برند سازی نقش مهمی در سود آوری موسسات و شرکت های تولیدی و هلدینگ ها دارد. رابطه ی بین برند و شرکت های هلدینگ به سبب جایگاه و نقشی که این شرکت ها در توسعه و رشد اقتصادی دارند بسیار مهم بوده و نیازمند بررسی و مطالعه ی بیشتر است. این مقاله شرایط و الزامات برند سازی شرکت های هلدینگ را مورد بررسی قرار می دهد. همگن سازی متقابل و تجمیع منافع و فعالیت های اقتصادی برند ها و شرکت های SBU در راستای ایجاد برند برای شرکت هلدینگ می تواند تاکتیکی متهورانه در جذب سرمایه و کسب منافع اقتصادی باشد. به نظر می رسد هرچه برند هلدینگ و محصولات SBU انطباق بیشتری با هم اشته باشند ، اعتماد و اطمینان بیشتری در مشتریان به وجود آورده و در نتیجه سرمایه و منافع بیشتری نصیب مشتریان و شرکت های هلدینگ نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.