مقاله تحلیلی بر هلدینگ ها ( استراتژِی بنگاه مادر، سبک های مدیریتی و روش های ارزش آفرینی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیلی بر هلدینگ ها ( استراتژِی بنگاه مادر، سبک های مدیریتی و روش های ارزش آفرینی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیلی بر هلدینگ ها ( استراتژِی بنگاه مادر، سبک های مدیریتی و روش های ارزش آفرینی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر هلدینگ ها ( استراتژِی بنگاه مادر، سبک های مدیریتی و روش های ارزش آفرینی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیلی بر هلدینگ ها ( استراتژِی بنگاه مادر، سبک های مدیریتی و روش های ارزش آفرینی) :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه در عرصه رقابت تجاری – چه ملی و چه بین المللی – دیگر صحبت از شرکت های منفرد با سازمان های محدود نیست بلکه همه جا صحبت از گروه شرکت هاست. اینگونه شرکت ها از چندید شرکت مختلف تشکیل می شوند و با داشتن دارایی هنگت تخصص های گوناگون ، صرفه به مقیاس ، استفاده صحیح از مزایایتمرکز و عدم تمرکز قادرند خلق ارزش نموده و با در نظر گرفتن تمام جوانب تصمیمات لازم را با کمترین هزینه در هر مورد اتخاذ کنند و آن را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به مورد اجرا درآورند و بدین وسیله گوی سبقت را از دیگران بربایند.هلدینگ ها را می توان یک شرکت سرمایه گذاری ، مدیریتی و تخصصی تعریف کرد که دارنده بخش زیادی از سهام شرکت های تابعه است و بر ان شرکت ها مدیریت دارد. با توجه به اهمیت موضوع در این مقاله به شرح مختصری در مورد مفهوم هلدینگ تناسب ویژگی های شرکت مادر و کسب و کار های آن سبک های مدیریتی در این شرکت ها و انواع روش های ارزش افرینی در آنها می پردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.