مقاله ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

به عقیده دیوید آکر (۱۹۸۴)، وفاداری به برند یک مفهوم اساسی برای خرید برند است که عموماً به عنوان یک دارایی ارزشمند که شرکت ها باید بر روی آن سرمایه گذاری نمایند، در نظر گرفته می شود. بنابراین بازاریابان نیاز دارند که عوامل مؤثر بر وفاداری به برند را شناسایی نمایند. با توجه به فضای رقابتی موجود در میان بانک ها، این پژوهش قصد دارد عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها را از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی آنها مورد مطالعه قرار دهد. به عبارت دیگر پژوهش حاضر در جستجوی پاسخی مناسب برای این سوال است که: «چه عواملی بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها مؤثر هستند؟». چهارچوب نظری این پژوهش بر اساس مطالعات صورت گرفته بر پیشینه تحقیق در زمینه وفاداری به برند تدوین شده است. مدل پیشنهادی تحقیق از دو سطح تشکیل شده است. سطح اول متغیرهایی را که به طور مستقیم بر وفاداردی به برند تأثیر دارند، شامل می شود. این متغیرها عبارتند از: ارزش ادراک شده از برند، اعتماد به برند و رضایت مشتریان، سطح دوم نیز متغیرهایی را که بر متغیرهای سطح اول مؤثر هستند، در بر می گیرد. این متغیرها عبارتند از: ریسک گریزی، آگاهی از برند، کیفیت خدمات و تصویر شرکت. جامعه آماری تحقیق شامل همه مشتریانی است که در نیمه دوم سال ۱۳۸۹ اقدام به خرید کارت الکترونیکی از بانک های خصوصی استان گیلان نموده اند. برای گردآوری اطلاعات میدانی از پرسش نامه استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون مدل معادلات ساختاری نشان می دهند که در زمینه کارت الکترونیکی بانک، ارزش ادراک شده از برند، اعتماد به برند و رضایت مشتری، به طور مستقیم باعث ایجاد وفاداری مشتریان به برند بانک می شوند و همچنین ریسک گریزی مشتریان، آگاهی از برند، کیفیت خدمات و تصویر شرکت نیز به طور غیر مستقیم منجر به ایجاد وفاداری به برند خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.