الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کاوش های مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۳۴

هدف از انجام این تحقیق میدانی بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی است. اساس چارچوب مفهومی این تحقیق را مدل تکامل یافته پذیرش فن آوری تشکیل می دهد و جامعه آماری آن، کلیه مشتریان بانک ملی ایران در شهرستان تهران است که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی، ۲۰۲ نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب شده اند. با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری، اعتبار مدل مورد تایید قرار گرفته و بر اساس نتایج تحلیل، مسیر ارتباط متغیرهای این تحقیق نیز تایید شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که ادراک از مفید بودن و ادراک از امنیت، بیشترین تاثیر را در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان دارند.

کلید واژه: بانکداری اینترنتی، (ادراک از) مفید بودن، (ادراک از) سهولت کاربرد، ریسک ادراکی، مدل یابی معادلات ساختاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.