مقاله تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

هدف این مطالعه، بررسی تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ های مشتری در بازاریابی خیرخواهانه (CRM) است. برای دسته بندی محصولات از ساختار مشارکت استفاده شد. همچنین واکنش عمومی مصرف کننده به کمپین های CRM در شرایط با آگاهی پائین CRM نیز بررسی شد. در این مطالعه از یک آزمایش با طراحی کلاسیک با ۲۰۲ پاسخ دهنده بهره گیری شد و نتایج با تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر و آزمون t زوجی حلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان داد که چگونه اثر متقابل آشنایی با برند و نوع محصول می تواند بر پاسخ های مشتری به کمپین های CRM تأثیر بگذارد. ثابت شد که نوع محصول و آشنایی با برند بر پاسخ مصرف کننده تأثیر گذار است. همچنین یافته های این مطالعه پاسخ مناسب به مصرف کنندگان به تبلیغات خیرخواهانه را حتی در فضایی که پیش تر CRM به ندرت اجرا شده بود نشان داد. در نهایت کاربرد یافته ها و هم ترازی آنها با تئوری های مرتبط مورد بحث قرار داده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.