مقاله تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این پژوهش به تجزیه و تحلیل موانع اجرای استراتژی های بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط استان بوشهر پرداخته شده است. پس از بررسی متون مرتبط و دریافت نظرات کارشناسان، ۱۲ مانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی شناسایی گردید. سپس با بهره گیری از روش مدل سازی ساختاری تفسیری، مسیر و نحوه تأثیرات این موانع مخص شد و با توجه به میزان وابستگی و قدرت نفوذشان در ۷ سطح متفاوت طبقه بندی گردیدند. نتایج پژوهش همچنین نشان داد که در میان این موانع هدف از تدوین این مقاله بررسی مراحل تدوین و پیاده سازی برنامه استراتژیک (۹۴-۹۰) شرکت بهره برداری متروی تهران با استمداد از فرهنگ مدیریت مشارکتی و استفاده از توانایی و تجارب م دیران سازمان در طول فرایند برنامه ریزی می باشد. پس از بررسی ها و مطالعات اولیه پیرامون مدل های مختلف برنامه ریزی استراتژیک و برقراری تناظر مابین م دل برایسون با وضعیت موجود شرکت بهره برداری، با مد نظر قرار دادن تغییرات لازم، مدل بومی برایسون به عنوان مدل مطلوب در برنامه ریزی استراتژیک شرکت بهره برداری انتخاب شد. کاربرد تکنیک های خلاقیت گروهی از قبیل دلفی، طوفان فکری، گروه اسمی و شکوفه نیلوفر آبی علاوه بر تکنیک های جدولی نظیر ماتریس ارزیابی داخلی و خارجی، ماتریس سوات و ماتریس برنامه ریزی کمی، از جمله نکات مدنظر در تدوین برنامه بود. از اقدامات دیگر تدوین نقشه استراتژی شرکت و عملیاتی کردن استراتژی ها در قالب اهداف کمی و ارائه راهکارهای ابتکاری در راستای پیشبرد اهداف بود. نتایج حاصل از پیاده سازی این طرح گویای استقبال مدیران سازمان از طرح برنامه ریزی مشارکتی و ایجاد محیط رقابتی- دوستانه در راستای تدوین و تحقق اهداف بود. استقرار سیستم ارزیابی عملکرد و بازخور مبتنی بر پاداش به واحدها و پرسنل نمونه از جمله موارد بود که در این طرح به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.عدم دسترسی مناسب به دانش فنی روز بازاریابی و فقدان مهارت ه ای مدیریت مدیریت ارشد در زمینه بازاریابی در پائین ترین سطح قرار گرفتند، که اینامر نشان دهنده تأثیر و میزان نفوذ بالای این دو مانع می باشد، به طوری که کوچکترین تغییر بر روی این دو مانع، بر روی کل موانع تأثیر خواهد گذاشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.