مقاله جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

واحدهای تولیدی با هدف جلب رضایت مشتری به دنبال راهکارهایی برای افزایش کیفیت محصولات خود هستند. هر قسمت از سازمان با تمرکز بر مسائلی که بیشترین ارزش را برای مشتری داراست تلاش می نماید محصول مطلوب تری را به آن ارائه دهد. ابزارها و روش های مختلفی در جهت شناسایی و بهبود مشکلات کیفی ارائه شده است. ابزار آنالیز شکاف یکی از روش های مؤثر در حذف فاصله بین درخواست مشتری تا محصول ارائه شده به او می باشد.مقاله حاضر با معرفی انواع شکاف به راهکارهای کاربردی اجرا شده در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو و بهبودهای کیفی حاصل شده می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.