مقاله چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

از جمله تمایزهای اصلی رسانه ملی از رادیو و تلویزیون های سایر کشورها، پیام هایی است که برای مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی مخاطبان در نظر می گیرد. این پیام ها در زمینههای موضوعی نظیر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در قالب ساختارهای مختلف برنامه ای برای طیف های گوناگون مخاطبان تولید و پخش می شود. مناسبت های تقویمی یکی از بسترها و عرصه های مناسب برای انتقال پیام است که بهره برداری شایسته از آنها در چارچوب مدیریت و مهنسی پیام همواره مورد توجه حوزه های برنامه ساز و بخش های ستادی صدا و سیما بوده است. طیف گسترده مناسبت ها که در سه سطح دینی، ملی و بین المللی قابل تفکیک هستند، فرصت ارزشمندی برای ارتقاء محتوایی و هفدمند شدن برنامه های گوناگون رسانه ملی نیز می باشد،اما تعدد شبکه ها، تمایز مخاطبان به لحاظ جنس، سن و تحصیلات و نیز درهم تنیدگی موضوعات و مفاهیم مناسبتی ایجاب می کرد تا به منظور ساماندهی نحوه پرداختن به مناسبت ها در شبکه های صدا و سیما، مدل و ا لگوی خاصی در چارچوب نظام رسانه ای و متناسب با هویت شبکه ها طراحی وتدوین شود. طرح ایندغدغه و توجه به آن در سال ۱۳۸۵ به انتشار اولین جزوه مناسبتی با عنوان برنامه مناسبت های سال ۱۳۸۵ و در سال بعداز ان به کتاب برنامه مناسبت های سال ۱۳۸۶ منجر شد که این کتاب به دلیل تغییرات مدیریتی به انتشار نرسید، اما در قالب لوح فشرده (CD) برای کلیه حوزه های پیام صدا و سیما ارسال شد. این مقاله درصدد است تا تجربه چگونگی تدوین کتاب مناسبت های سال ۱۳۸۶ را معرفی و تشریح نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.