مقاله طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

توجه به سطح رضایت مراجعین به مراکز درمانی، نقش مؤثری در برنامه ریزی های مدیریتی در سیستم های خدمات سلامتی ایفا می کند. این تحقیق با هدف ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از خدمات ارائه شده در درماناه مجتمع مس سرچشمه طراحی و اجرا گردیده است. این تحقیق بصورت توصیفی، تحلیلی انجام گرفته است. پرسشنامه طراحی شده در مقیاس ۵ قسمتی لیکرت، بویله مصاحبه تکمیل گردیده و روش نمونه گیری به صورت تصادفی بوده است. تعداد ۴۲۰ نفر از مراجعین به درمانگاه مجتمع مس سرچشمه مورد مصاحبه قارر گرفته و اطلاعات گردآوری شده بوسیله نرم افزارهای SPSS17 و Minitab15 با استفاده از آزمون های متناسب مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است. روایی پرسشنامه از روش روایی ساختاری و محتوایی تأمین و برای تعیین پایایی الفای کرونباخ محاسبه شد که ۰/۹۳ محاسبه گردید. تحلیل عاملی اکتشافی نشان داد که پرسشنامه دارای شش عامل مهارت و تبخر ، دسترسی ، همدلی ، امکانات و تجهیزات ، نحوه برخورد و ارائه خدمات و پاسخگویی است. نتایج نظر سنجی حاکی از ان است که وضعیت رضایت از کیفتی خدمات درمانی در ابعاد نحوه برخورد و ارائه خدمات ، امکانات و تجهیزات و همدلی در ناحیه رضایتمندی و برای عوامل دسترس ، مهارت و تبخر و پاسخگویی در ناحیه نارضایتی قرار دارد. میزان رضایت کلی مراجعین به درمانگاه مجتمع مس سرچشمه ۵۰،۲۷ است که در وضعیت هشدار است. به نظر می رسد با اصلاح نقایص سیستم بر اساس نظرهای خدمت گیرندگان می توان رضایتمندی بالاتری احصل کرد. اولویت انجام تغییرات در خدماتی با بالاترین میزان اهمیت و بیشترین میزان نارضایتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.