مقاله بررسی تاثیر آموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوا برنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر آموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوا برنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوا برنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوا برنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوا برنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر اموزش خانواده براساس مدل فرایند محتوابرنیم رخ شناختی خانواده های دارای کودک بیش فعال میباشد جامعه اماری شامل کلیه خانواده های دارای کودک بیش فعال شهرشیراز می باشد که درمراکز اختلال رفتاری توسط متخصصین با این عنوان شناخته شده اند گروه نمونه را ازمیان ۳۰ خانواده دارای کود ک بیش فعال که کمترین نمره را درمقیاس فرایند و محتوا کسب کرده بودند انتخاب و سپپس به شیوه گمارش تصادفی دردو گروه کنترل و ازمایش قرارگرفتند ابزار مورداستفاده دراین تحقیق شامل مقیاس های خود گزارشی فرایند و محتوای خانواده سامانی ۲۰۰۸ بود به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات گرداوری شده ازدوبخش امارتوصیفی و استنباطی مانکوا استفاده شد نتایج نشان داد که اموزش خانواده بربهبود عملکرد آنها دارای تاثیر معنادارمیب اشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.