مقاله بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پیشرفت روزافزون فن آوری اطلاعات و ارتباطات و همگرایی بین این دو، تحولات نوینی را در عرصه تجارت ایجاد کرده است. دنیای پیش رو، دنیایی است که در آن مرزهای زمان و مکان داد و ستد متحول می شود و هر کس می تواند به کمک ابزارهای نوین و فن آوری ارتباطات، نیازها و خواسته های خود را در هر شرایطی برآورده سازد.امروزه تلویزیون (و حتی دیگر رسانه ها) علاوه بر کارکردهای اولیه، برای نیل به اهداف جالب و جدیدی به کار گرفته می شوند. یکی از اهداف تأسیس کانال های تلویزیونی، فروش کالا است. شبکه ای که به مثابه ویترین یک فروشگاه بزرگ و زنجیره ای عمل می کند و شما می توانید در حالی که در منزل و روی مبل راحتی خود استراحت می کنید از این فروشگاه تلویزیونی دیدن کرده و در همان حال از آن خرید کنید،بدون اینکه لازم باشد از منزل خارج شوید!
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.