مقاله کنترل نیمه فعال سازه ها بر مبنای روش تغییراتی به وسیله الگوریتم تندترین شیب با استفاده از میراگرهای MR


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل نیمه فعال سازه ها بر مبنای روش تغییراتی به وسیله الگوریتم تندترین شیب با استفاده از میراگرهای MR دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل نیمه فعال سازه ها بر مبنای روش تغییراتی به وسیله الگوریتم تندترین شیب با استفاده از میراگرهای MR  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل نیمه فعال سازه ها بر مبنای روش تغییراتی به وسیله الگوریتم تندترین شیب با استفاده از میراگرهای MR،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل نیمه فعال سازه ها بر مبنای روش تغییراتی به وسیله الگوریتم تندترین شیب با استفاده از میراگرهای MR :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

در این مقاله روشی برای بدست آوردن تاریخچه زمانی متغیر کنترل کننده میراگر ( برای مثال ولتاژ، جریان و 😉 موجود در سازه در جهت ببهود پاسخهای سازه در مقابل تحریک زلزله بیان شده است برای این کار، معادله تعادل دینامیکی سیستم سازه و میراگرها، با در نظر گرفتن مدلی غیرخطی از دینامیک میراگر MR، به عنوان قیدی برای حداقل کردن تابعک هدف پیشنهادی J در نظر گرفته شده است سپس مسئله حداقل سازی مقید با لحاظ کردن تمام قیود در تابعک هدف جدید، به یک مسئله حداقل سازی نامقید تبدیل و شرط لازم برایحداقل شدن تابعک هدف، یعنی J = 0 ، درقالب دستگاه معادلات دیفرانسیل غیرخطی حاصل گشته است برای حل این دستگاه معادلات از الگوریتم تندترین شیب استفاده و توابع بهینه بدست آمده با چند معیار ارزیابی استاندارد سنجیده شده است برای پیاده سازی این الگوریتم نیز کد برنامه ای در نرم افزار MATLAB نوشته و از روالهای حل معادلات دیفرانسیل از پیش موجود در آن بهره گرفته شده است. در انتها برای نمونه یک قاب برشی ۳ طبقه در برابر شتاب نگاشتهای Kobe , El-Centro کنترل و پاسخ های آن ارزیابی گشته است نتایج حاصل از ارزیابی، کاهش قابل توجهی را در دریفت نسبی، سرعت و شتاب مطلق طبقات و برش پایه در مقایسه با حالت کنترل نشده نشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.