مقاله جایگاه گردشگری ایران در OIC و نقش آن در همگرایی فرهنگی جهان اسلام


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه گردشگری ایران در OIC و نقش آن در همگرایی فرهنگی جهان اسلام دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه گردشگری ایران در OIC و نقش آن در همگرایی فرهنگی جهان اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه گردشگری ایران در OIC و نقش آن در همگرایی فرهنگی جهان اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه گردشگری ایران در OIC و نقش آن در همگرایی فرهنگی جهان اسلام :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه صنعت گردشگری به علت تأثیر گذاری آن بر فرآیند تولید، اشتغال و توسعه اقتصادی برای بسیاری از کشورها ازاهمیت خاصی برخوردار است. بطوریکه توجه بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را به آزادسازی بیشتر دراین بخش و اجرای سیاست هایی جهت تغییرات ساختاری عمیق تر در این بخش معطوف ساخته است .سازمان کنفرانس اسلامی OIC به عنوان یکی از بزرگترین تشکل سیاسی و اقتصادی جهان، در زمینه گسترش همکاری میان کشورهای اسلامی به ویژه در امر همکاری جنوب – جنوب، توسعه صنعت گردشگری اسلالامی را در دستور کار خود قرار داده است. این سازمان با نامگذاری سال ۲۰۱۰ میلالادی به سال گردشگری اسلامی که گامی در راستای توجه کشورها به اهمیت فزاینده آن در اقتصاد کشورهای اسلالامی است، تلالاش دارد با تبدیل شدن صنعت گردشگری به عامل موثر در تعامل فرهنگ ها، گفتگوی تمدن ها و برقراری انس و الفت بین ملت ها زمینه را برای همگرایی عمیق تر میان دولتهای اسلالامی فراهم آورد.. برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری اسلالامی آینده در میان کشورهای اسلالامی لزوم توجه به بررسی تحولالات گذشته و نگاه به وضع موجود صنعت گردشگری اسلالامی را اجتناب پذیر می کند از همین روی این سوال کلیدی مطرح است که : موقعیت ج . ا . ا در میان کشورهای OIC چگونه است ؟ برای پاسخ به این پرسش از روش شناسی توصیفی و تحلیلی واز فن swot استفاده شده است تا بتوان تصویری روشن از سیمای صنعت گردشگری OIC در چارچوب تحولالات بازار جهانی بر مبنای آمار و ارقام رسمی منتشر شده و جایگاه ایران در میان کشورهای اسلالامی ، به عنوان نخستین گام در برخورد واقع بینانه با این جریان ارائه داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.