مقاله تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی و بررسی تاثیر تغییر بار بر راندمان سیکل در شرایط بهره برداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی و بررسی تاثیر تغییر بار بر راندمان سیکل در شرایط بهره برداری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی و بررسی تاثیر تغییر بار بر راندمان سیکل در شرایط بهره برداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی و بررسی تاثیر تغییر بار بر راندمان سیکل در شرایط بهره برداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی و بررسی تاثیر تغییر بار بر راندمان سیکل در شرایط بهره برداری :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در تحقیق حاضر، سیکل بخار ۴۴۰ مگاواتی در شرایط طراحی و اندازه گیری با استفاده از نرم افزار Thermoflow در بارهای مختلف مدل شده است. راندمان نیروگاه در شرایط اندازه گیری بین ۲/۵ تا ۴ درصد با نتایج طراحی اختلاف دارد. بعلاوه نتایج تحلیل انرژتیک و اگزرژتیک سیکل بخار، نشان م یدهد که برخلاف شرایط طراحی، راندمان نیروگاه در بار ۹۵ درصد کمتر از راندمان نیروگاه در بار ۷۵ درصد است. از طرف دیگر،با مقایسه راندمان تجهیزات مختلف سیکل بخار م یتوان دریافت که عملکرد کندانسور و توربین فشار ضعیف نامطلوب است. در بارهای نزدیک به بار ۱۰۰ درصد، با افزایش دبی بخار ورودی به کندانسور، عوامل موثر در افت راندمان تشدید م یشود و عملکرد کندانسور نا مطلوب تر م یگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.