مقاله بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری در بانک :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

برای دستیابی به موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی کنونی ، وفاداری مشتری یک عامل حیاتی است و بانگ ها نیز در این رابطه مستثنی نیستند . موسسات مالی ، استراتژی های مدیریتی مختلفی را برای ارتقاء وفاداری مشتریان به کار می برند. امروزه این موسسات از بازاریابی رابطه مند (RM) بعنوان گزینه برتر در دستیابی به مشتریانی وفادار استفاده می کنند . بازاریابی رابطه مند تلاش می کند تا رابطه تبادلاتی مستمر و گسترده ای را بین مشتریان سازمان به منظور شناسایی دقیق و ارضاء نیازهایشان فراهم سازد. برقراری رابطه دراز مدت با مشتریان ، منجر به کاهش میزان ترک، کاهش هزینه ها و افزایش درامد میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.