مقاله شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شهروندان به مثابه مشتری :کنکاشی در پیاده سازی ZRM در حوزه مدیریت شهری :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

CRM در ایران به عنوان عنصر کلیدی در ارائه خدمات عمومی خاص شهروندان به حساب می آورد . به هر روی ،CRM در بخش خصوصی و به عنوان یک فناوری برای حمایت از کسب ،نگهداری و گسترش مشتریان ( cross-sell ) شکل گرفت . تناسب این فناوری برای سازمان هایی که در جستجو و برآوردن اهداف پیچیده ای نظیر بهبود کیفیت زندگی افراد آسیب پذیر هستند، همچنان در پرده ای از ابهام است . در این مقاله ما به بررسی CRM شهروند محور و پیاده سازی ZRM در سازمان های شهری و دولتی می پردازیم و پس از بررسی مدل ها به ارائه مدلی در این زمینه پرداخته ایم. در زمینه ZRM تحقیقات قبلی وجود ندارد اما در زمینه CRM تحقیقات بسیاری از حوزه های مختلف وجود دارد اما بحث اصلی ما در این مقاله ZRM است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.