مقاله طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی یک سیستم تشخیص مشتری بهینه جهت کاهش هزینه های بازاریابی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
[نسخه اصلی متن مقاله دارای ایراد می باشد و حروف ی به هم ریخته هستند. اعتبار این مقاله ۰ است]در دنیا رقابتی امروزی ،جذب مشتری یکی از با اهمیت ترین حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری بوده است و پر واضح است که یکی از مهمترین ابعاد آن پیش بینی رفتار خرید مشتری است. زیرا ،پیش بینی خوب می تواند به توسعه استراتژی های بازاریابی دقیقتر و صرف کاراتر منابع کمک نماید. ایجاد یک سیستم تشخیص مشتری به دلیل وجود تعداد زیادی ویژگی در دسترس طراح کاری بسیار مشکل است. بعلاوه ، نیاز شدیدی به ایجاد چنین سیستم وجود دارد که همزمان پیچیدگی کم و قابلیت پیش بینی خوبی را داشته باشد. از این رو مقصود این مقاله ،توصعه یک سیستم تشخیص مشتری بهینه است که از نظر محاسباتی کارا و اثربخش است. بدین منظور از منحنی مشخصه عملیاتی دریافت کننده و یک شبکه عصبی پیشخوراند بهبود یافته جهت افزایش سرعت و کاهش پیچیدگی را شامل می شود. از آنجاییکه ،شناسایی مشتریان یکی از دغدغه های صنعت بیمه است، از داده های یک شرکت بیمه استفاده شده است. نتایج نشان داد که سیستم مذکور با انتخاب تنها ۸۲% از ویژگی ها به میزان قابل توجهی هزینه محاسبات را کاهش می دهد. بعلاوه ، نتایج نشان داد که شبکه عصبی پیشخوراند بهبود یافته نسبت به شبکه عصبی پیشخوراند پیش بینی های دقیق تری را ارائه می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.