مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بدون شک در بازار رقابتی موجود ،هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت ها و در نهایت افزایش سود خود نیازمند جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان فعلی خود است. اغلب سازمان ها سعی دارند که با پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به این هدف دست یابند ، اما این نگرش برای عملیاتی نمودن CRM مناسب نبوده و اغلب این پروژه ها دیر یا زود دچار شکست خواهند شد، چرا که اجرای CRM نیازمند تغییر نگرش مدیران سازمان و در پی آن استراتژی سازمان است . در این مقاله پس از بررسی ابعاد مختلف CRM، مهمترین دلایل شکست و موفقیت پروژه های CRM مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.