مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری :موانع و چالش ها :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

بدون شک در بازار رقابتی موجود ،هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت ها و در نهایت افزایش سود خود نیازمند جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان فعلی خود است. اغلب سازمان ها سعی دارند که با پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به این هدف دست یابند ، اما این نگرش برای عملیاتی نمودن CRM مناسب نبوده و اغلب این پروژه ها دیر یا زود دچار شکست خواهند شد، چرا که اجرای CRM نیازمند تغییر نگرش مدیران سازمان و در پی آن استراتژی سازمان است . در این مقاله پس از بررسی ابعاد مختلف CRM، مهمترین دلایل شکست و موفقیت پروژه های CRM مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.