مقاله تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین مدل مدیریت روابط با مشتری در ارائه بهتر خدمات بانکداری الکترونیکی : موردکاوی بانکهای ایران :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

در این مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری بانکداری الکترونیکی مورد مطالعه قرار گرفته است .هدف از پژوهش ارائه مدل ی جهت بیا ن عوامل موثر بر رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی است . بدین منظور در مرحله اول با مطالعه مستندات و تحقیقات پیشین عوامل در دو دسته کلی مورد بررسی قرار گرفت هاند که شامل عوام ل روبنایی و عوامل زیربنایی است . در مرحله ۲ این عوامل در قالب پرسشنامه از بین ۴۳ نفر ازخبرگان و مجریان پروژه های مختل ف توزیع و ۳۸ مورد از پرسشنامه ها مورد بررسی قرار گرفت . روایی پرسشنامه با نظرخواهی از خبرگان مورد تأیید قرار گرفت . جهت تأیید پایانی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده و از آنجا که ضریب آلفا، ۰/۹۰۱۹ گردید ، نشان دهنده پایایی پرسشنامه می با شد .یافته های تحقیق نشان می دهد بانکداری الکترونیکی برای ادامه حیات در عرصه رقابت باید عوامل یاد شده را درپیاده سازی پروژه های مدیریت روابط با مشتر ی مد نظر قرار دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.