مقاله طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
کلید مقبولیت نرم افزار و پذیرش کاربر و بازار، میزان تجربه و مهارت کاربران در استفاده از نرم افزار و یا روشهایی است که میتواند مهارت کاربر را در استفاده از محصول نهایی افزایش دهد. دراین مقاله مدلی برای سنجش در نظر خواهیم گرفت که علاوه بر پارامترهای اولیه و استاندارد، به جنبه های تخصصی و معیارهای خاص طراحی واسط کاربری در نرم افزارهای بانکی نیز می پردازد. تمرکز ما بر توسعه یک سیستم فازی، برای اندازه گیری کاربرپسندی نرم افزارهای مالی و بانکداری ، جهت بهبود نرم افزارهای موجود و ایجاد ملاکی برای انتخاب قبل از صرف زمان و منابع می باشد. دراین مدل شاخصهای کاربر پسندی طبق استاندارد های موجود به شاخصهای مختلف تقسیم شده و هریک از شاخصها نیز دارای تعدادی زیرشاخص می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.