مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی در افق ۱۴۰۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی در افق ۱۴۰۴ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی در افق ۱۴۰۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی در افق ۱۴۰۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی در افق ۱۴۰۴ :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
بازاریابی مانند فعالیت های تجاری به پروژه های توسعه ، موسسات کمک رسانی به سازمانهای خدمات ترویجی نیز مربوط است .بنابراین مفهوم بازاریابی آن است که یک سازمان از طریق رضایت مشتری به اهداف خود دست می یابد . به عبار دیگر بازاریابی نیروی تلفیقی است که تولید را با نیازها و رضایت مشتری تطبیق می دهد . بازاریابی فعالیتی نیست که در آن یک سازمان توجه خود را به انتهای مرحله تولیدعملیات معطوف کند . بازاریابی نیازمند آن است که با دریافت علائمی واضح از بازار که چه چیزی مورد نیاز مشتری است ، تولید را در آن جهت پیش ببرد. مفهوم بازاریابی نه تنها باید در کل سازمان پذیرفته شود ، بلکه تمامی نظام بازاریابی هم باید آنرا بپذیرد . اهداف بازاریابی راهبردی شامل تثبیت قیمت ، حمایت سایر محصولات ، فقط جریان نقدی و محل استقرار محصول است . بازار محصولات کشاورزی در ایران با محدودیت نهادی روبرو است که عمدتا از توسعه نیافتگی اقتصاد کشاورزی کشور ماست . و دولت با اتخاذ رویکردها و سیاست های مختلف بخشی از مشکلات و محدودیت های پیش روی محصولات کشاورزی را کنترل می نماید .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.