مقاله کاهش همزمان آلاینده های NOx و Soot با کاربرد نرخ های بالای EGR سرد در موتورهای دیزلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاهش همزمان آلاینده های NOx و Soot با کاربرد نرخ های بالای EGR سرد در موتورهای دیزلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش همزمان آلاینده های NOx و Soot با کاربرد نرخ های بالای EGR سرد در موتورهای دیزلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش همزمان آلاینده های NOx و Soot با کاربرد نرخ های بالای EGR سرد در موتورهای دیزلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاهش همزمان آلاینده های NOx و Soot با کاربرد نرخ های بالای EGR سرد در موتورهای دیزلی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه کاهش مصرف سوخت و نشر آلایندهای موتورهای دیزلی تزریق مستقیم، یکی از اهداف مهم در زمینه تحقیقات موتورهای دیزلی و مهندسی محیط زیست بشمار می آید. تحقیقات اخیر نشان داده است که بهره گیری از نرخ های بالایی از بازخورانی گازهای خروجی (EGR) سرد و احتراق دیزل در دماهای پایین می تواند نقش به سزایی در کاهش آلاینده های اکسید ازت (NOx) و ذرات دوده (Soot) خروجی از موتورهای دیزلی تزریق مستقیم داشته باشد. در این تحقیق با استفاده از شبیه سازی عددی و به روشCFD، تاثیر نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی سرد شده بر احتراق و آلایندگی یک موتور دیزلی پاشش مستقیم بررسی شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.