مقاله استفاده از داده کاوی در ره نگاشت فناوری: نمونه موردی ره نگاشت توسعه ی سیستمهای پیام در شرکت همراه اول


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از داده کاوی در ره نگاشت فناوری: نمونه موردی ره نگاشت توسعه ی سیستمهای پیام در شرکت همراه اول دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از داده کاوی در ره نگاشت فناوری: نمونه موردی ره نگاشت توسعه ی سیستمهای پیام در شرکت همراه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از داده کاوی در ره نگاشت فناوری: نمونه موردی ره نگاشت توسعه ی سیستمهای پیام در شرکت همراه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از داده کاوی در ره نگاشت فناوری: نمونه موردی ره نگاشت توسعه ی سیستمهای پیام در شرکت همراه اول :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

در دنیای کسب و کار پرتلاطم و بهشدت رقابتی کنونی، تعالی در سازمان ها در گرو این امر است که آنها از تحولات علوم و فناور یها، نیازهای بازار، شرایط رقابتی و فرصت ها و تهدیدهای محیطی آگاه باشند. دستیابی به منابع، فرآیندها وابزارهایی که سازمان های مختلف را در جهت نیل به اهدافشان یاری داده و در آنها این اطمینان خاطر را ایجاد نماید که در جهت تعالی و همگام با روندهای رشد و توسعه ی جهانی گام برمی دارند، حائز اهمیت بسیار می باشد. امروزه این باورمشترک در اکثر سازما ن ها ایجاد شده است که تعیین راهبرد مناسب توسعه ی فناوری، مستقل از راهبردهای کسب و کارنیست و منابع فناوری باید به صورت جزئی یکپارچه با برنام ههای کسب و کار درنظر گرفته شوند. ره نگاشت فناوری ابزاری است که به کارگیری درست از آن، سازمان ها را یاری می کند تا بر مبنای یک مدیریت صحیح بتوانند از منابع دراختیارشان به صورتی بهینه در راستای افزایش بهر هوری، تقویت مزیت رقابتی و کسب منفعت استفاده نمایند. استفاده ازرو شهای داد هکاوی در تعیین اجزاء تشکیل دهنده رهنگاشت به استخراج اطلاعات مورد نیاز سازمان ها برای تصمی مگیری که در انبوه داده ها پنهان است کمک می کند. در این پژوهش با به کارگیری فنون داده کاوی در طراحی لایه ی بازار نقشه ی راه توسعه ی سیست مهای پیام شرکت همراه اول تلاش شده است تا ویژگی های رفتاری مشترکین همراه اول بررسی شده و بر مبنای آن بازار مشتریان همراه اول دسته بندی شود. به کمک نتایج به دس تآمده از این تحلیل م یتوان به هرگروه محصولات و خدماتی را مناسب با ویژگی های رفتاری و انتظارات آن گروه عرضه نمود و راه کارهای مناسب توسعه ی بازار بخش های مختلف را در راستای افزایش رضایت مشتریان تدوین کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.