مقاله بررسی تاثیر نقش مدیریت زمان بر کاهش استرس شغلی در محیط کار


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر نقش مدیریت زمان بر کاهش استرس شغلی در محیط کار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر نقش مدیریت زمان بر کاهش استرس شغلی در محیط کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر نقش مدیریت زمان بر کاهش استرس شغلی در محیط کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر نقش مدیریت زمان بر کاهش استرس شغلی در محیط کار :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

مشکل بسیاری از افراد این است که احساس میکنند کارشان زیاد ولی وقتشان کم است احساس می کنند که با وجود تلاش و زحمت زیادموفق به انجام کارهایشان نمی شوند و مرتبا از کارهایشان عقب می ا فتند و این عقب افتادن کارها باعث می شود که کارمند استرس شغلی را در سازمان احساس نماید و این احساس دایمی استرس شغلی باعث کاهش کارایی کارمند در محیط کار می شودبنابرتعریف دکتر بوکوندا مدیریت زمان عبارت است از اولویت بندی ، زمان بندی و اجرای مسئولیت شخصی برای کسب رضایت شخصی و با توجه به تعریف ذکر شده مدیریت زمان یکی از روشهایی می باشد که کمک به کاهش استرس شغلی در محیط کار می نماید جامعه آماری اینتحقیق سازمانهای دولتی شهر کرمان می با شد که به علت محدودیت زمانی ۴ سازمان به صورت تصادفی انتخاب شده است که تعداد کارکنان این سازمان ۳۵ نفر می باشند جهت جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.