مقاله بررسی تجربی توزیع اعوجاج در ورودی هوای دوقلوی زیر صوت ، با انجام تستهای دینامیکی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی توزیع اعوجاج در ورودی هوای دوقلوی زیر صوت ، با انجام تستهای دینامیکی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی توزیع اعوجاج در ورودی هوای دوقلوی زیر صوت ، با انجام تستهای دینامیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی توزیع اعوجاج در ورودی هوای دوقلوی زیر صوت ، با انجام تستهای دینامیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی توزیع اعوجاج در ورودی هوای دوقلوی زیر صوت ، با انجام تستهای دینامیکی :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

یکی از مهمترین پارامترهای مهم در مقطع ورودی کمپرسور موتور،مقدار و توزیع اعوجاج (غیر یکنواخت ی) جریان می باشد . در صور تیکه مقدار اعوجاج از مقدار قابل تحمل موتور بیشتر باشد، در این صورت ممکن است موتور دچار سرژ شود . در این تحقیق عملکرد یک ورودی هوای دوقلو در مجاورت بدنه به صورت تجرب ی مورد بررس ی قرار گرفته است . آزمایشها بر ای زوایای حمله از ۱۰ – تا ۴۰ و زاویه سرش از ۱۵ – تا ۱۵ + انجام شده است . محل تستها تونل باد م لی ایران بوده است. تونل باد مذکور دار ای مقطع آزمون ۲۲m×۲۸m می باشد. پس از انجام آزم ایشها، دو ایر توز ی ع ضر یب اعوجاج و توز ی ع فشار کل در صفحه خروج ی مدل که در واقع مقطع ورود ی کمپرسور موتور م ی باشد، ترس یم شده و براساس آنها، کار ایی ورود ی هو ای حاضر مورد ارز یابی قرار گرفته اس ت. باتوجه به نت ایج حاصل از آزمایشها، در مقطع خروج ی مدل مجرای ورودی هوای حاضر، توز ی ع فشار کل در بعض ی از حالته ای مورد آزم ایش مطلوب نبوده و ض ریب اعوجاج از لحاظ مقدار عدد ی نیز در چند مورد از ر ژی م ه ای بهره برداری ورود ی هو ای مورد بررس ی، بیشتر از حد قابل تحمل موتورها بدست آمده است . نکته قابل توجه در مورد تو زیع ضر یب اعوجاج این است که وقت ی زاو ی ه حمله از ۲۰ درجه بی شتر شده است روند افزایشی ضر یب اعوجاج مت وقف شده و حت ی مقدار ی کاهش پیدا کرده است . علت پدیده مذکور این است که مدل مجرا، در کنار بدنه قرار گرفته است . از لحاظ باز یابی فشار ی م ی توان گفت که کانال ورودی هوای مورد بررسی قابل قبول بوده و در بدت رین حالت باز یابیفشاری ۹۸,۵ درصد بدست آمده است که بر ای ورود ی هوا در ای ن کلاس، مناسب می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.