مقاله بررسی اثر پارامترهای هندسی بر عمر خستگی کاسه رینگ فولادی خودرو سواری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر پارامترهای هندسی بر عمر خستگی کاسه رینگ فولادی خودرو سواری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر پارامترهای هندسی بر عمر خستگی کاسه رینگ فولادی خودرو سواری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر پارامترهای هندسی بر عمر خستگی کاسه رینگ فولادی خودرو سواری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر پارامترهای هندسی بر عمر خستگی کاسه رینگ فولادی خودرو سواری :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
رینگ چرخ یکی از بحرانی ترین اجزاء خودرو محسوب می شود به نحوی که قابلیت اطمینان آن در ایمنی سرنشینان نقش حیاتی دارد. به دلیل فقدان دانش فنی طراحی و بهینه سازی رینگ فولادی در کشور، در این مقاله جهت کسب بخشی از این دانش به بررسی اثر پارامترهای هندسی کاسه رینگ فولادی بر عمر خستگی رینگ پرداخته شده است. پارامترهای هندسی مورد بررسی شامل قطر سوراخ پیچها، قطر سوراخ وسط، مرکز تا مرکز سوراخ پیچها، ارتفاع دیواره سوراخ وسط، قطر خارجی دیسک، ابعاد و شکل تقویت، ابعاد و شکل سوراخ هوا، میزان کوبش محل نشیمنگاه کاسه و میزان فرو رفتگی کاسه در طوقه می باشد. به دلیل هزینه های بسیار زیاد ساخت قالبهای شکل دهی کاسه و همچنین هزینه های سعی و خطای تست کردن در این زمینه، از روشهای اجزاء محدود به منظور شبیه سازی اثر مذکور، مدد گرفته و برای اعتبار سنجی، عملیات تولید و تست بر روی نمونه رینگ پراید به صورت عملی اجرا و نتایج آن با نتایج شبیه سازی مقایسه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.