مقاله مطالعه و بررسی شبیهسازی و آزمایش تجربی تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه و بررسی شبیهسازی و آزمایش تجربی تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه و بررسی شبیهسازی و آزمایش تجربی تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه و بررسی شبیهسازی و آزمایش تجربی تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه و بررسی شبیهسازی و آزمایش تجربی تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این پژوهش برای اولین بار، توسط روشهای المان محدود و مطالعات تجربی، فرایند تولید رینگ خودرو به روش هیدروفرمینگ فشار بالا، توسط نرمافزار Abaqus69-1 با استفاده از یک مدل سه بعدی در فضای دینامیکی موردتحلیل قرار گرفته است. یکی از مزایای این روش، ساخت رینگ توسط تغییرشکل تک مرحلهایِ استوانه کاسهای شکل میباشد. شبیهسازی فرایند شکلدهی هیدروفرمنیگ بر روی ورق آلیاژی AA6082-T و ۴ HE335D ،St14 با ضخامت اولیه ۲ میلیمتر انجام شده، ابعاد بهینه قالب و پروفایل، طرح بلنک اولیه و فشار سیال بهینه، پیشبینی میشود. همچنین توسط نتایج شبیهسازی، توزیع تنش میزز، کرنش پلاستیک مؤثر و تغییرات ضخامتی در دیواره و لبه رینگ بررسی می – شود که حاکی از پراکندگی یکنواخت ضخامت در دیواره و نازک شدگی موضعی لبه رینگ در هر سه نمونه میباشد علاوه بر این مقایسه نتایج تجربی و شبیهسازی، هماهنگی قابل قبولی در پراکندگی ضخامت را نشان میدهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.