مقاله بهینهسازی خطوط اتوبوسرانی با استفاده از مدل MCMTrPrP1
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینهسازی خطوط اتوبوسرانی با استفاده از مدل MCMTrPrP1 دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینهسازی خطوط اتوبوسرانی با استفاده از مدل MCMTrPrP1 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی خطوط اتوبوسرانی با استفاده از مدل MCMTrPrP1،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینهسازی خطوط اتوبوسرانی با استفاده از مدل MCMTrPrP1 :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
رشد روزافزون جمعیت و به تبع آن توسعه شهرها موجب بروز مشکلاتی در جابهجایی انسان و کالا می-شود. توسعه شهری باعث افزایش تقاضای سفر شده است. با بررسیهای انجام شده ملاحظه میشود که حمل- ونقل همگانی ۲ موجود این تقاضا را کفایت نمیکند. از طرفی تقاضای حملونقل در آینده استفاده بیش از پیش از سیستمهای حملونقل همگانی و بهبود آن را توجیه مینماید. بهبود سیستم اتوبوسرانی در دو سطح، یکی از طریق تغییر در شبکه اتوبوسرانی از نظر مسیر و تعداد خطوط و طراحی یک شبکه جدید و دیگری، از طریق عملکرد خطوط امکانپذیر میباشد. بنابراین طراحی شبکه اتوبوسرانی با هدف بهبود وضعیت حملونقل همگانی میتواند از اهمیت فراوانی برخوردار باشد. در این پژوهش فرض بر آن است که ایستگاههای ابتدایی و انتهای دارای بهترین موقیت بوده و مسیریابی بین آنها صورت میگیرد. هشت فاکتور اصلی در مسیریابی خطوط اتوبوسرانی انتخاب شد و با اعمال این فاکتورها و با استفاده از عملیات یافتن نزدیکترین مسیر ۳ در محیط سیستم اطلاعات جغرافیایی ۴، مسیرهای جدید و بهینه تعیین گردند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.