مقاله ررسی و تحلیل کمانش پوسته های استوانه ای تقویت شده به روش چندوجهی و مقایسه این نوع پوسته ها با پوسته های تقویت شده معمولی مورد استفاده در بدنه فشار زیردریایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ررسی و تحلیل کمانش پوسته های استوانه ای تقویت شده به روش چندوجهی و مقایسه این نوع پوسته ها با پوسته های تقویت شده معمولی مورد استفاده در بدنه فشار زیردریایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ررسی و تحلیل کمانش پوسته های استوانه ای تقویت شده به روش چندوجهی و مقایسه این نوع پوسته ها با پوسته های تقویت شده معمولی مورد استفاده در بدنه فشار زیردریایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ررسی و تحلیل کمانش پوسته های استوانه ای تقویت شده به روش چندوجهی و مقایسه این نوع پوسته ها با پوسته های تقویت شده معمولی مورد استفاده در بدنه فشار زیردریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ررسی و تحلیل کمانش پوسته های استوانه ای تقویت شده به روش چندوجهی و مقایسه این نوع پوسته ها با پوسته های تقویت شده معمولی مورد استفاده در بدنه فشار زیردریایی :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پوسته های استوانه ای بخش اصلی تشکیل دهنده بسیاری از سازه های مهندسی در صنایع مختلف دریایی، پتروشیمی و هوافضا بوده و مسئله کمانش آنها یک موضوع مهم در مهندسی میباشد. هنگامی که یک سازه استوان های تحت فشار داخلی یا خارجی قرار م یگیرد، سازه در معرض کمانش قرار م یگیرد. زمانی بحث کمانش اهمیت ویژه ای پیدا می کند که این پدیده قبل از تسلیم اتفاق بیفتد. در این حالت بایستی بیشترین بار کمانشی که سازه تحمل م یکند تا پدیده کمانش رخ ندهد، بدست آورد. راه های متداولی که برای بالاتر بردن حداکثر بار کمانشی وجود دارد، بصورت افزایش ضخامت پوسته استوانه ای ساده و استفاد ه از انواع تقوی تکننده ها، می باشد. کاربرد این روش ها در عرصه ی صنعتی مشکلات خاص خود را بدنبال دارد. لذا در این مقاله به بررسی استوان ههای تقویت شده به روش چندوجهی ۱ (که در ادامه از نام اختصاریPC استفاده میشود) پرداخته میشود تا بتوان از این روش برای بالاتر بردن بار کمانشی سازه، به ازای وزن کمتر و عدم وجود مشکلات نحوه ی اتصال رین گهای تقویتی به بدنه استفاده کرد. در انتها به مقایسه همه جانبه این روش با روش های متداول پرداخته میشود. در فرایند حل، از نرم افزار المان محدود آباکوس ۲ و از چندتا مقاله برای صحه سنجی نتایج استفاده خواهد شد. تا اینکه بتوان بهترین روش مطلوب برای افزایش بار کمانشی را انتخاب کرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.