مقاله کنترل ارتعاشات سکوی دریایی با میراگر ترکیبی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل ارتعاشات سکوی دریایی با میراگر ترکیبی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل ارتعاشات سکوی دریایی با میراگر ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل ارتعاشات سکوی دریایی با میراگر ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل ارتعاشات سکوی دریایی با میراگر ترکیبی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

برای دو عدد سکوی ثابت دریایی از نوع شابلونی ۱ که به روش شناور ۲ نصب شده اند، پارامترهای قابل تنظیم میراگر اصطکاکی ۳ و میراگر جرمی ۴ دربرابر پدیده ی خستگی ۵ ناشی از موج دریا بهینه سازی شده است. این پارامترها برای بار زلزله ناشی از شتاب زمین نیز طراحی می شود . عملکرد زمین لرزه ای این میراگرها با هم مقایسه شده و برای ارتقای عملکرد لرزه ای، میراگرهایی که برای خستگی بهینه سازی شده اند با هم ادغام و در غالب یک میراگر ترکیبی ۶ روی سکو نصب می شود. عملکرد این میراگر ترکیبی با عملکرد میراگرهای تک مقایسه خواهد شد. نتایج عددی حاصل از مدلسازی ها نشان می دهد که استفاده از میراگر ترکیبی می تواند عملکرد لرزه ای سامانه ی کنترل ارتعاشات را تا حد زیادی ارتقا دهد، زیرا بازدهی میراگر ترکیبی به مقدار قابل توجهی بیشتر از میراگرهای تک می باشد. همچنین مزیت دیگر به کارگیری میراگر ترکیبی این است ک ه هم امکان کنترل آسیب ناشی از خستگی وجود دارد و هم امکان کاهش ارتعاشات ناشی از تحریک زلزله

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.