مقاله ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت رویکرد نوینی در مباحث نظری مدیریت استراتژیک است که مبنای تدوین استراتژی ها را منابع، قابلیت ها و شایستگی محوری سازمان در نظر می گیرد دراین دیدگاه اثربخشی منابع در سوق دادن سازمان بسوی موفقیت یکسان نیستند منابع در چارچوب زنجیره ارزش به قابلیت و سپس به شایستگی محوری و سرانجام به مزیت رقابتی تبدیل می شوند منابع شرکت شامل انواع دارایی ها، توانمندی ها، فرایندهای سازمانی، اطلاعات و دانش است که شرکت آنها را طوری کنترل می کند که استراتژی های ارزش افرینی را توسعه داده و اجرا نمایند. این تحقیق تاثیر واسطه ای قابلیتهای بازاریابی در ارتباط بین سرمایه ناملموس و عملکرد شرکت را بررسی میکند سرمایه ناملموس شامل سرمایه ارتباطی، انسانی، سازمانی و اطلاعاتی می باشد و به ازمون روابط بین چهار عنصر سرمایه ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و در پی ان عملکرد شرکت از طریق تئوری مبتنی بر منابع می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.