مقاله ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه خدمات ارزش افزوده ی تلفن همراه یکی از راه های کسب سود بیشتر و جذب مشتریان این حوزه، به شمار می آید. از جمله پرکاربردترین این خدمات، تبلیغات مبتنی بر موقعیت می باشد. روش های موقعیت یابی سلولی در محیط های شهری به علت وجود موانع بسیار زیاد و عدم دید مستقیم، دارای خطای قابل ملاحظه ای هستند. در چنین شرایطی یک روش موقعیت یابی مبتنی بر ارزیابی تأخیر ساده ویا GPS دقت کافی را نداشته و کاربردی نیست. در این مقاله، با دیدگاه پیاده سازی یک سرویس تبلیغاتی مکان محور، یک روش موقعیت یابی مبتنی بر توان دریافتی به همراه راهکارهایی جهیت افزایش دقت و کاهش بار محاسباتی، ارائه شده که نتایج مطلوبی را در محیط های شهری بدست می آورد. این سرویس علاوه بر موقعیت مشترک، علایق آن و زمان را نیز جهت ارتقاء کارایی سرویس مد نظر قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.