مقاله ارزیابی پارامتر های موثر در تأخیر میدان های بدو ن چراغ شهری با استفاده از رگرسیون خطی و غیر خطی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی پارامتر های موثر در تأخیر میدان های بدو ن چراغ شهری با استفاده از رگرسیون خطی و غیر خطی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پارامتر های موثر در تأخیر میدان های بدو ن چراغ شهری با استفاده از رگرسیون خطی و غیر خطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پارامتر های موثر در تأخیر میدان های بدو ن چراغ شهری با استفاده از رگرسیون خطی و غیر خطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پارامتر های موثر در تأخیر میدان های بدو ن چراغ شهری با استفاده از رگرسیون خطی و غیر خطی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف اصلی در طراحی های ترافیکی داشتن جریانی ایمن و کارا می باشد لذا همواره مطالعات زیادی بررویعوامل موثر برکارایی تسهیلات حمل و نقل انجام شده است تاخیر به عنوان یکی ازم تغیرهای اصلی کارایی تقاطع ها و میدانها می باشد در مورد تاخیر در میدان در مقایسه با تاخیر در تقاطع تجربیات گسترده ای وجود ندارد در مورد تاخیر در میدان مطالعات پراکنده ای در بریتانیا ،استرالیا و ; انجام شده است اما در ایران مطالعات چندانی انجام نشده است برای رسیدن به این هدف از شرایط ترافیک در میدان شهر کرمان فیلم برداری ویدیویی انجام شده است داده های مربوط به طرح هندسی شامل: عرض سواره روی ورودی، عرض سواره روی گردشی، عرض سواره روی خروجی و قطر جزیره ی مرکزی با برداشت میدانی اندازه گیری شدند. داده های مربوط به حجم ترافیک شامل حجم ورودی، حجم گردشی ، و حجم خروجی از روی فیلمهای ویدیویی تهیه شده برداشت شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.