مقاله ارائه روشی مبتنی بر قوانین فازی جهت شناسایی رفتار مشتری در حوزه بازاریابی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه روشی مبتنی بر قوانین فازی جهت شناسایی رفتار مشتری در حوزه بازاریابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه روشی مبتنی بر قوانین فازی جهت شناسایی رفتار مشتری در حوزه بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روشی مبتنی بر قوانین فازی جهت شناسایی رفتار مشتری در حوزه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه روشی مبتنی بر قوانین فازی جهت شناسایی رفتار مشتری در حوزه بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

فرایند تعاملات صنعتی بخصوص در کلاس جهانی با پیچیدگی ها و ظرافتهای بیشماری مواجه است قابلیت استفاده از روش های کشف اطلاعات جدید می تواند منجر به شناسایی یک منبع مناسب با فواید رقابتی گردد بخصوص در حوزه بازاریابی اطلاعات مربوط به متغیرهای علاقه مندی مشتری را می توان از طریق پرسشنامه های گوناگون طراحی و کشف نمود این متغیرها می تواند توسط متغیرهای مشهود و پارامترهای وابسته به انها سنجش شوند. ارزش این متغیرها را نمی توان در قالب یک عدد ارائه داد و بدین جهت برای برطرف نمودن این مشکل در داده کاوی دراین مقاله به ارائه روشی که قابلیت مواجه شدن با این نوع داده های غیرقطعی را دارند پرداخته شده است. این روش از الگوریتم های چند منظوره برای استخراج قوانین فازی در حوزه این نوع داده ها استفاده می نماید با این متدولوژی توانایی رسیدگی به مراحل و طبقات مختلف داده امکان پذیر خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.