مقاله بررسی روش های داده کاوی جهت دسته بندی مشتریان در بازاریابی مستقیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روش های داده کاوی جهت دسته بندی مشتریان در بازاریابی مستقیم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش های داده کاوی جهت دسته بندی مشتریان در بازاریابی مستقیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش های داده کاوی جهت دسته بندی مشتریان در بازاریابی مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش های داده کاوی جهت دسته بندی مشتریان در بازاریابی مستقیم :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

داده کاوی تکنیک جدید و قوی برای کمک به شرکت ها جهت کشف الگوها در پایگاه داده مشتریان می باشد فرایند بازاریابی مستقیم در ارتباط با جذب مشتریان بوده و شناسایی مشتریان هدف دراین فرایند دارای اهمیت زیادی می باشد درواقع این مشتریان هدف هستند کهبرای ارائه محصولات و خدمات جدید انتخاب می شوند بنابراین فرایند شناسایی مشتریان هدف در شرایط رقابتی دارای اهمیت زیادی است دسته بندی مشتریان براساس تکنیکهای داده کاوی جهت شناسایی مشتریان هدف به کار می رود هدف مقاله بررسی روشهای مختلف داده کاوی در دسته بندی مشتریان است درخت تصمیم شبکه عصبی و نزدیک ترین همسایگی از جمله تکنیکهای داده کاوی هستند که دراین مقاله مورد بررسی قرار میگیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.