مقاله کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف هر شرکت تولیدی و خدماتی، برآوردن نیازهای مشتریانش است. اگر یک شرکت در بازارهای رقابتی نتواند نیازها و خواسته های مشتریان خود را به خوبی برآورده سازد، مطمئناً ورشکست و نابود خواهد شد. زیرا مشتریان از وجود رقبای وی آگاه هستند و به سمت رقبای شرکت خواهند رفت. شرکت هایی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریان خود را به خوبی برآورده سازند، بهترین فرصت ها را برای رشد و موفقیت خود فراهم خواهند ساخت. یکی از راههای برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان و ایجاد رضایت در آنها، بکارگیری آمیخته بازاریابی مناسب (محصول،قیمت،ارتقاء و پیشبرد فروش و توزیع) می باشد. تولید محصولات جدید متناسب با خواسته های مشتریان ، قیمت گذاری صحیح محصول و توسعه برنامه های پیشبرد فروش خوب طراحی شده جهت موفقیت ضروری است اما اینها تمام شرایط کافی برای برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان و ایجاد رضایت در آنها نمی باشد. عنصر نهایی که می تواند به موفقیت شرکت در برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان کمک کند ، عنصر نوزیع می باشد. با توجه به نقش و اهمیت بالای کانال نظام توزیع در موفقیت استراتژی بازاریابی صنعتی، ضروری است که شرکت ها با دقت بیشتری به طراحی و انتخاب اعضای کانال توزیع و پخش خود بپردازند. لذا ما در این مقاله یک قالب کاربردی برای فرایند انتخاب و توسعه کانال های بازاریابی جهت مشارکت در توزیع محصولات صنعتی ارائه می دهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.